Verslag ledenvergadering 15 april 2014

‘Een top Ledenvergadering van Ondernemers Vereniging  Bakel’ dat is de reactie van de voorzitter Francis  op facebook. En dat is heel kort en bondig weer gegeven hoe het ook echt was. Top!

Deze keer te gast bij Golfclub de Stippelberg.  Duo Niks en un Bietje (Devent Vermaak  met Ivo van Rossum en Dennis Verbakel) wacht een ieder op bij de ingang. Op een erg ludieke en ontspannen wijze worden we naar binnen ‘geholpen’. De stickers die opgeplakt krijgen zijn weer in vele gevallen een uitkomst om een gesprek aan te knopen met mensen die je nog niet kent. De opkomst is erg groot te noemen. De locatie is fraai en de Golfclub de Stippelberg heeft gezorgd voor een super Tappa’s buffet.

Dan natuurlijk de vergadering zelf. Francis opent, en neemt geroutineerd de notulen door, gevolgd door Marchel die de ledenstand door neemt met ons, en nieuwe leden de ruimte biedt om zich voor te stellen aan de rest van de vereniging. De stand van het aantal leden schommelt rond de 100 en is in stijgende lijn! Daarna verteld Maud over alle financiële zaken. (na haar verslag is ze duidelijk opgelucht dat het er weer op zit) En de stemming die is gehouden wijst uit dan Nan Schriks haar functie in het bestuur behoud. En Johan weet ons te melden wat we allemaal al voelde: beste leden het gaat goed met de Ondernemers Vereniging Bakel. Erg goed zelfs. De werkgroepen doen het goed. Daarvoor een dikke pluim voor ons allemaal.

Over pluimen gesproken: Francis had een mooie idee om alle leden die extra werk verrichten voor de vereniging , eens in het zonnetje te zetten, en letterlijk een pluim te geven. Namens een ieder: Dank! En wil ik langs deze weg een pluim aan Francis geven voor haar enorme inzet en enthousiasme voor Bakel!

Het was zoals te verwachten nog lang  onrustig (lees: gezellig) op de Stippelberg.

Bekijk hier de foto’s van deze avond ->

Nieuws Headlines